21. august 2011

Photo Challenge - Day 21

Pretty pattern


Denne fine body med de fine fine dyr på købte jeg i går. Helt tilfældigt opdagede jeg, at Babysam i Svenstrup var ved at lukke helt ned og derfor solgte ud med 75 % rabat på alt! Desværre opdagede jeg det så sent, at alle de virkelig gode kup var væk. Jeg kom dog derfra med lidt mere tøj - tror altså snart vi har nok. Det er bare så svært at lade være. Denne skønne sag kom til at koste omkring 7 kr! De havde desuden nogle ensfarvede bodier til 1 kr. Der sørgede jeg for at købe nogle stykker i kønsneutrale farver, for jo flere dage der går, jo mere i tvivl bliver jeg om det der køn... Der er nu 5 dage til termin. Det er altså hårdt at vente.
I hvert fald er jeg ret vild med dette stof, det kommer helt sikkert til at klæde lillepigen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...