3. april 2012

Den forsømte blog

Åh, hvor ville jeg da gerne have flere timer i døgnet. Det ville bloggen sikkert også ønske, at der var. Den bliver simpelthen så forsømt i øjeblikket. Jeg har nok at se til med arbejde, lidt kreativitet (for der bliver stadig strikket og hæklet) og absolut ikke mindst hende her:

Hun fylder i dag 7 mdr!! Det er jo helt vildt, at hun allerede er så gammel. Hun er overalt nu - især i mit garn, under tv-møblet (hvor hun kun lige kan mave sig ind under, hvilket resulterer i hyl, når hun ikke kan komme ud igen), i skoreolen (snørebånd er sagen!) og alle andre steder hvor hun ikke skal være. Der er også kommet nye lyde på: gagaga, dadada, jajaja.

Men bloggen bliver altså forsømt, og sådan er det. Jeg prøver at finde tiden til flere indlæg, måske jeg nu kan nå at forprogrammere nogle (krydser fingre for at Alberte sover lidt længere).

Vi har også købt et rækkehus, som vi flytter i til juni, så der kommer ikke mere ro på foreløbigt. Men det er jo også godt ikke at kede sig, ikke?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...