4. april 2012

Hækledamerne

Takket være farmorfabrikken er der blevet skabt en hækleklub i Aalborg. Der var "møde" for første gang i mandags, og det var da bare så hyggeligt.
Vi mødtes på en café, og der blev hæklet (og strikket), spist raw brownie og drukket kaffe/te. Dejligt at møde andre, der har samme fascination for garn. Det skal absolut gentages! Hvis du bor i Aalborg eller i nærheden og har lyst til at være med kan du søge efter "hækledamerne Aalborg" på facebook.

Jeg blev også gjort opmærksom på, at der er åbnet en ny garnbutik på Kastetvej. Den skal jeg da besøge snarest!

I hækleklubben er jeg ikke den eneste, der er i gang med at hækle firkanter. Her er status pt på det projekt:


Jeg overvejer flere farver. Det er stadig uvist, hvad lapperne skal ende med at blive til.

7 kommentarer:

  1. Lyder bare super hyggeligt med en hækleklub ;O)

    Jeg er også igang med lapper - kan efterhånden hækle dem i søvne ;O) - skrev lige selv en status på bloggen igår, der er snart nok et et tæppe!

    God dag

    SvarSlet
  2. Var så ærgelig over jeg ikke kunne være med... men dejligt at det gik godt :) og LÆKRE farver!

    SvarSlet
  3. Hej Lise,

    Det var rigtig hyggeligt. Og mange tak for tips til mobil cover. Jeg viser snarest resultatet frem på min blog :)

    Katrine

    SvarSlet
  4. Øøøv, jeg har først set det nu (hvorfor pinger min fjæs ikke om beskeder i den gruppe !!!)
    Nå, jeg må hellere komme med næste gang! :D

    SvarSlet
  5. Frk. GarnGlad: Jeg er super misundelig på dine MANGE lapper. Det ser så fint ud. Hækler/eller syr du dem sammen? Jeg tænker, at hvis man hækler dem sammen, kan man hækle over enderne, så man slipper for at hæfte.

    Christine: Jeg er sikker på, at der bliver en ny omgang hækling og hygge - hold øje med facebook.

    Katrine: Det var det nemlig. Super fedt cover, du har fået lavet. Jeg er i gang med endnu et.

    Crazy Cat Lady: Det er da ærgerligt! Jeg får heller ikke besked medmindre det er skrevet direkte af gruppen. Dvs. hvis andre kommenterer på mine kommentarer, skal jeg gå derind for at se det. Så det er bare med at gå derind og tjekke en gang i mellem, tror jeg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil hækle dem sammen med sort garn, glæder mig til at kunne putte under mit tæppe i sofaen ;O)
      Det er med om enderne skal hæftes eller hækles med har jeg ikke taget stilling til endnu, jeg vil gerne have en skarp overgang imellem farverne, så det må komme an på en prøve ;O)

      Slet
  6. Hejsa,
    Selvom jeg søger på navnet kommer i ikke frem? Kunne godt mangle lidt inspiration og opskrifter - og godt selskab ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...